söndag 9 januari 2011

En graslig upptackt!


Till min stora forvaning har jag befunnit mig i Thai i en manad, mitt visum gar ut om 4 dagar och paniken stegras, detta innebar att jag maste ta mig till Burma for ett dygn och forlanga den lilla papperslappen... grr (for er som undrar ar detta ett ENORMT atagande i dessa varma dagar).
Min semesterfart gick upp till dubbelt... den allt som oftast medgorliga Nika tittar i kors. Jag gar ner och tittar i supermarkets gudomliga hylllor, koper vin, plastmuggar och ballonger. Nagot av dessa 3 ting maste rada bot pa min plotsliga stress. Jag hoppas pa att Tess kanske vill blasa upp farggsprakande gummi-prylar med mig, satta pa nagra latar med Beatles och inte INTE tanka pa Burma...

Ikvall vankas dessutom Blue moon, vad nu detta innebar, Jonas har tappat bort sitt visa kort och gar runt med en halvdan rynka mellan ogonbrynen, detta innbar alltsa att aven han behover muntras upp, vi har ett mission "make him laugh".

Idag blir det inte mer an sa. Ville bara dela med mig av mina ENORMA problem ;)

vink

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar