torsdag 23 december 2010

urtjusiga fullmane !




tidsbrist som vanligt, for tva dagar sedan entrade vi en liiiten o, dar en liiiten bohem restaurang lag belagen hooogt upp pa ett berg "hit kommer bara dom basta manniskorna" fick vi hora av jonas och hans tva buddies Ben och Cherry, hela ligan som faktiskt expanerat avsevart tog oss dit runt 18.00 strax innan solen gick ner for att avnjuta mat och dryck, runt 01.00 guppade vi vidare med bat till fullmoon party, och fest i all ara men 50.000 manniskor pa en strand med olika musik var 20:e meter blev too much, vi hoppade upp pa en bergs nattklubb (typ?) dar vi hade utsikt over alla "patienterna" och givetvis lyckades vi rocka aven dar, 06.00 tog vi en taxi hem, stupade i sang MED fungerande Ac.

vaknade 14.00 nasta dag, hoppade in hos Jonas o.co for att relaxa i hangmattor vid stranden, spela lite biljard, ata thai mat i bungalows och bara vara, lallade hem senare pa kvallen, stupade soldater allihop.

MEN IDAG! Utvilad atminstone tog jag mig upp for att antligen gora mitt forsta dyk, visserligen bara i en pool men det var coolt, skumt att andas under vattnet, en vanesak saklart, imorgon dyker jag i havet, ser fram emot !
har totalt glomt bort julafton men planerar att ga pa nagon slags underhallningspryl, vad nu det innebar (?). mat inkluderad atminstone, da ar iallafall JAG nojd :D

God jul och gott nytt ar!!

1 kommentar:

  1. GOTT NYTT PÅ ER!! Och vänligen, skicka något som liknar julstämning i nästa inlägg!! NÅT kan du väl få ihop!!
    Mamman

    SvaraRadera